loading...
آموزش برنامه نویسی اندروید
گروه نرم افزاری زئوس بازدید : 14 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

در این مرحله، نوبت می رسد به دانلود و نصب اندروید (Android SDK platform). اندروید (Android SDK platform) دارای نسخه های مختلف است و اکنون شما باید انتخاب کنید که برای کدام نسخه از ادروید قصد دارید که برنامه بنویسید. این انتخاب شما باید بر اساس برنامه ای که می خواهید بنویسید و همچنین نسخه های اندروید نصب شده بر روی گوشی های موبایل کاربران باشد. یک مثال فرضی برایتان می زنم، فرض کنید شما می خواهید یک برنامه ساده بنویسید که بر روی Android SDK platform 2.1 قابل نوشتن می باشد (امکانات لازم برای اجرای برنامه را برآورده می کند) اما شما آن را با یک نسخه بالاتر می نویسید که باعث میشه کسانی که نسخه 2.1 رو روی گوشی خود دارند نتوانند برنامه را نصب کنند، بنابراین شما بی خود و بدون دلیل، کاربران دارای نسخه 2.1 را از دست داده اید. اگر فعلا قرار نیست از امکانات نسخه های بالاتر استفاده کنید، می توانید نسخه 2.1 را نصب کنید (البته اگر نسخه های بالاتر را دانلود و نصب کنید، در این مورد به مشکل بر نمی خورید زیرا هنگام ساختن یک پروژه اندروید، می توانید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه را مشخص کنید تا هنگام ساخت برنامه خیالتان راحت باشد که کسانی که آن نسخه از اندروید را دارند می توانند از برنامه شما به طور صحیح استفاده کنند).

ادامه مطالب

گروه نرم افزاری زئوس بازدید : 21 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

برای نصب Android SDK platform، ابتدا برنامه Android SDK Manager را اجرا کنید. شاید بهتر باشد که برای اجرا کردن برنامه Android SDK Manager، به جای دابل کلیک بر روی آیکون آن، بر روی آیکون برنامه ابتدا کلیک سمت راست کرده و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب کنید. این روش می تواند جلوی برخی خطاها در اجرای برنامه Android SDK Manager را بگیرد.

معمولا بعد از اجرای Android SDK Manger، اگر به اینترنت متصل باشید، خود نرم افزار به طور خودکار به یک وب سایت متصل می شود و لیستی از بسته هایی که میشه دانلود و نصب کرد رو نشون میده، اما این قابلیت برای کاربران ایرانی وجود ندارد (به دلیل تحریم) و لیستی نمایش داده نخواهد شد. بنابراین شما باید خودتان این بسته ها را از سایت های فارسی زبان، دانلود کرده و نصب کنید. معمولا این فایل دارای نام platform-tools می باشد.

پس از دانلود فایل، باید به محل نصب SDK بروید. لیست فولدرهای آن به صورت شکل زیر می باشد :

ادامه مطالب

گروه نرم افزاری زئوس بازدید : 13 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

ابتدا باید Software Development Kit اندروید، یا به اختصار SDK، را از اینترنت دانلود کنید. معمولا آدرس اصلی دانلود این فایل، برای ایرانیان مسدود می باشد. اما مشکلی نیست و در سایت های فارسی زبان می توانید این فایل را بیابید. مثلا عبارت ((دانلود SDK اندروید)) را در گوگل جستجو کنید (راه حل دیگر، استفاده از نرم افزار Super Hide IP است که باید با آن، ip خود را تغییر بدهید و سپس SDK را از سایت اصلی آن دانلود کنید).

فرض می کنیم که شما فایل نصب SDK را دانلود کرده اید. قبل از نصب SDK، با نرم افزار Super Hide IP باید ip خود را تغییر بدهید (دیگر این مورد را تذکر نمی دهم و هر وقت به اینترنت متصل بودید از این نرم افزار استفاده کنید – منظورم هنگام اتصال به سایت های تحریم کننده ایران و یا هنگام استفاده و run کردن برنامه های آنها می باشد)، یا اگر اکنون به اینترنت متصل نیستید، هر زمان به اینترنت وصل شدید این کار را انجام بدهید و سپس برنامه SDK را اجرا کنید.

برای نصب، ابتدا فایل نصب SDK را باز کنید. بر روی گزینه Next کلیک کنید :

ادامه مطالب

گروه نرم افزاری زئوس بازدید : 21 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد گوشی های تلفن همراه که از اندروید استفاده می کنند، افزوده می شود بنابراین می توان بازار فروش خوبی را برای application های (برنامه های) اندروید پیش بینی نمود. شاید شما قبلا تصمیم گرفته اید که یک application برای اندروید بنویسید اما نگران این بوده اید که چگونه این application را در سایت های اصلی که در خارج از ایران قرار دارند به فروش برسانید و به این موضوع فکر کرده اید که آیا به دلیل تحریم های بانکی، می توانید پول فروش application خود را از این سایت ها بگیرید یا نه. خوشبختانه چند سایت ایرانی وجود دارد که در آنها می توانید application خود را به فروش بگذارید و با توجه به ایرانی و فارسی زبان بودن این سایت ها، دیگر نگران تحریم های بانکی سایر کشورها نخواهید بود. آنها را در زیر نمایش داده ایم :

ادامه مطالب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
فروش سورس بیسیک فور و اکلیپس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر روی مطالب آموزشی کار کنیم یا فروش سورس؟
    دانلود ADT Bundle

    دانلود ADT Bundle :

    دقت کنید که برای اجرا شدن نرم افزار ADT Bundle ، باید بسته نرم افزاری java را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید (JDK - JRE).

    می توانید نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی نرم افزار ADT Bundle را از لینک های زیر دانلود کنید  :


    دانلود مستقیم نسخه 32 بیتی نرم افزار ADT Bundle

    دانلود مستقیم نسخه 64 بیتی نرم افزار ADT Bundle

    دانلود مستقیم JRE  :


    دانلود مستقیم Java Runtime Environment (JRE) 7.0.9 x64.zip

    دانلود مستقیم Java Runtime Environment (JRE) 7.0.9 x86.zip

    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 451
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 476
  • بازدید کلی : 19,950